// Qa
Assalamualaikum!

Seorang tipikal yang berangan tak sudah



Diaries Owner Linkies

cari jodoh ke? mungkin saya kot emmmm (kalau awak lelakilah)




Make it worth it for the future!

Assalamualaikum

Early morning bangun, can't sleep lepas subuh, penghalang rezeki masuk. Alhamdulillah dah one week belajar tak tidur lepas subuh. Today ada tusyen pukul 9.30 till 11 a.m then petang pulak 2 p.m till 5.30 p.m rasanya. Alhamdulillah ada kelas harini so takdelah aku duk habiskan ilmu aku gelak je dgn lawak lawak cerita jep yang dolu dolu aku cari semua xD Hmm maybe aku gila sebab aku jatuh cinta dgn seseorang yang maybe imposibble to be mine but i think that was more better than i waste my time with a person that i can own and didn't know is he are destined with me or not. In love dgn orang yang imposible kita dapat ni yang firstnya dapat mengelakkan pembaziran & more focus on study(for me yang tak reti nak bagi masa). Lagi satu kalau in love dgn orang yang imposibble kita dapat ni, even dia dah kahwin ke nanti bagi aku takdelah terasa lara sangat ke pe sbb dah nama pun imposibble to own hahaha but for now i prefer to wait my jodoh. Tak rugi apa pun kalau menunggu jodoh, untung lagi adalah sebab kau untungkan suami kau dapat seorang isteri yang tak tercemar hatinya lagi untuk lelaki lain even in a past maybe yes dia tercemar dengan lelaki lain BUT past is past. Learn that word okay and don't make a same mistake as a past.

Aku tak sempurna and aku tak mencari yang sempurna tapi aku mencari seseorang yang aku sendiri akan jadi macam apa yang aku nak dulu and aku harap jumpa dengan orang yang macam apa yang aku nak bcs kalau kita nak kan perkara baik kita kena jadikan perkara baik tu dalam diri dulu barulah dia datang kat kita in sha Allah. Mak dah masuk bilik bagi nota dinding suh siap and pukul 9 dah keluar rumah for tusyen, baiklah mak.............. tapi skrang baru pukul 8. Lek lu gahahaha pkul 8.30 gerak ah~ Nanti nak pi bank in lagi gahhhhh i can't run from online shopping since ada insta ni T_T Kalau tak pun delete jelah insta kan? tutt tutt next topic.


Yeayyyyyyyyyyyy tak lama dah nak form 5 nya haa baju sekolah pun dah beli, semangat ke idok haa nak spm nya hahahaha entahlah annoying pulak rasa. Cuti cuti ni pi tusyen so tak rasa pun macam ada cuti sekolah, terasa macam still skolah just cuti sabtu ahad tu terasa panjang sangat sebab takde benda langsung nak buat habis habis buat pun kerja tusyen bi karangan. Dalam 2 3 karangan, jangan buat pasailah kalau tak siap mmg kena ayat kaw kaw dgn teacher T-T And next year pun ada appoinment doctor tu, Ya Allah harap harap tak ganggu sesi persekolahan aku. aamiin. Lepas spm maybe nak ambil lesen kereta kalau lepas birthday boleh ambik, tupun kalau dia tak tukar lagilah tahun depan sebab dengar cerita lepas umur 20 ke berapa entah baru boleh ambik lesen. Haiyoo lamanya T_T harap harap taklaah aamiin. Ayah pun ada tanya bila nak ambik lesen kereta iqa, and mak menyampuk "mak umur 40 lebih ni baru ambik lesen" Jelous people detected hahahaha.

Already 8.30 a.m and mak pun dah duduk depan pintu macam pak guard hahahahaha k k sorry mak
Till we met next time! Assalamualaikum