// Qa
Assalamualaikum!

Seorang tipikal yang berangan tak sudah



Diaries Owner Linkies

cari jodoh ke? mungkin saya kot emmmm (kalau awak lelakilah)




Assalamualaikum :)

Bismillahirahmanirahim

Jarang dah aku menulis coretan, nukilan, hasilan kebosanan-an, contengan, poyo-an, bla bla-an and another else. k k

Now i want jiwang sikit, sikit je promise promise. I hv no idea dgn lelaki yang pernah jadi pilihan untuk kita and kita tak pilih dia and now dah datang smula, but like seriously dia mmg okay pun tapi disebabkan aku buta aku tak pilih dia. pheww poyo nak mampus. Hmph tapi mmg tgh pening sikit pasal tu pun, sikit jelah sebab menda tu bukan menjejaskan masa depan pun. Kan? erghh spm lagi penting! spirit blajar aku siapa? 1.Allah 2.Parents 3.Mohd nadzri bin zainal abidin..... hahaha don't care. Lain orang lain ceritonyo, sketsonyo, dramonyo and apo apo jolah. Bagi siapa yang taktawu siapa laki tu mesti fikir dia boypreng ke pe, aku aamiinkan jelah hoccay? tapi biarlah expect dia suami ke apa terus okay? sebab boypreng tak halal! hahahaha k k k


What now - rihanna is playing along while i'm typing. Actually, mmg lagu ni je aku pasang dari tadi lol. Dok ulang ulang tanpa motif. Tadi arrived temerloh dah pukul 8 lebih then tggu abang ambik dah pukul 9 lebih, fuhh mmg letih wa cakap lu T-T lepas tu balik takde makanan sebab abang dgn akak ipar pun baru balik dari kuantan celebrated birthday sarah. Ayah pulak kat taman negara and mak follow lah husband tercintanya oceceh :p ayah pi sana naik renjer sekali nak balik dah hujan and ayah cakap rasanya balik esok sebab kalau hujan ayah tak berani sbb takut jadi apa apa lagipun dah malam. So, tonight just me, sister & abang's family and go makan kat luar dengan rasa letih yang teramat pi mandi ekspres then siap siap pi kluar makan and smpai rumah already 11 lebih.Tiba tiba bercerita pulak hahaha and when mak & ayah not in the home i can use this lappy till late night :p Tapi i promised to myself not too latelah tutupnya in sha Allah. While loading movie yang aku nak tengok so better i writing here dari tak buat apa even bukan dapat faedah pun yang penting apa? yang penting diri sendiri happy bcs diri sndiri ada kehidupan and other mouth yang cakap never know what we through than ourself that through it okay? Okay good 



Am i have anything lagi nak share eh?

Rasa macam takde menda dah, tapi bila nak tekan publish je terasa incomplete. Ish poyo. Maybe nak cakap yang even i'm beginner in minat kat jep i think it just drive me crazy sbb boleh satu malam tu discover pasal something about him bangun bangun pagi esok kepala lepas ke bawah kaki ke bantal. Berpusing sekali tido, entah bahagia tahap langit ke berapa entah..... hahaha..... don't call me weirdo. And kalau ada je peluang main laptop mesti cari filem filem yang jep berlakon, tak kiralah yang dolu dolu ke apa ke comfirm gelak. He's more funnier than zizan yang dulu aku pernah minat jugak tapi now dah berkuranglah tak macam dulu sbb zizan pun dah tak banyak dalam rancangan lawak lawak ni, kengkadang tu aku rasa antara zizan dgn johan. Johan is more funny. Just my thoughtlah. Bukan lepas tak minat smua perkara buruk dia aku cari, ish no lah tapi everyone can change kan and sometime a change that we like but sometime a change that make us feel eyuw or whatelse. Movie pun dah ready untuk ditengok je dah haaa. Midnight movie time!




I follow you tim! lol