// Qa
Assalamualaikum!

Seorang tipikal yang berangan tak sudah



Diaries Owner Linkies

cari jodoh ke? mungkin saya kot emmmm (kalau awak lelakilah)




Long time no see.....

   Assalamualaikum 



Entah bila masa last aku update entry. Nyaris excident hilang ingatan dah mana satu button entry.... hehe. Atcually ada je aku update tapi smua aku dah delete sbb apa yang aku delete tu smua entry yang buatkan aku gelak besar HAHAHAHAHAHAHA bcs i write about a boy that i love so much in the past...... and now i regret for loving a guy that not illegal to me, very dissapointed to myself and know i'm trying to do the best for my life, future and the most important is akhirat. Allah, how scare are me about all the thing that i just run it for this 16 years old life as a girl in this Allah world :'( In my past, i truly admit it that i'm a girl that finding Allah when i'm truly despair and forget Allah after i got the strenght to continue my life.... :( And know i turn over new leaf in sha Allah :)) End here talking about past 


Ahaa! Raya haji pun dah nak dekat. Tadi muka ni tolong mak kacau kacau kelapa nak buat kerisik kalau tak silap. Siapa percaya aku ni rajin :'# ahaa sadlife.... cuti smpai rabu. khamis dah start sekolah and periksa semula. Oooo m geeee, dokleh nak raya sangaklah kito :( lol, saya orang johor. Johor dgn kelantan dahlah tak berapa ngam. Sebab apa? sebab bola. kemonlahh, kita satu malaysia dok kiralah bn ke pas ke yang penting eratkan perpaduan sesama kita jangan smpai dijajah semula baru tergamam semua semua parti. lol politik......... sorry. But truly, cuba contohi sikit negara luar sbb kengkadang tu diorang kalau bola kalah menang still can carry on sama sama evenpun tak semua tapi kita contohi yang baiklah kan. Rasanya kalau ada orang putih lah tengok orang johor dgn kelantan duk bermasam muka jumpa, duk tengok kita gadoh gadoh rasanya terkekek dia gelak gaya orang kena geletek. That was ashamed guy, truly ashamed. I proud to be Malaysian and i love Malaysian food. zZzZzZzZzZz~ Terasa macam aku ni concern sangat pulak pasal bola. In addition, aku cakap pasal ni bukan sebab aku bengang sbb johor kalah haritu tapi sebab kaji selidik aku dari yang dulu dulu jugak :'3 Apak poyonya...... whateverlah! What i type skrang rasa macam main tulis je apa yang singgah kat palahotak ni. Lol betul. Dahlah, bosanlah merepek. First time rasa bosan bila merepek :3 kiki selamat malam, nanite and Assalamualaikum worlddddddddddddddd! 

Byebye and........


Hahahahahahahhahahaha this is cute!