// Qa
Assalamualaikum!

Seorang tipikal yang berangan tak sudah



Diaries Owner Linkies

cari jodoh ke? mungkin saya kot emmmm (kalau awak lelakilah)




Bored day for this bored girl with many thing happened unexpected.

Assalamualaikum!

Boring face appeared...........

What are you doing silly cat hahahahahah aha ha a hah ha ha ah............... ketawa pun dah tak larat already. I dunno what happen for me today, last week, last month and last year and blablablabla. Taktawu apa annoying dah cakap ni. haishhh. Maybe bcs today is the moody day for me as a girl dat be attack one times in one month! yeah! i've been attack T.T erghh go patient eiqa go go go

Here to a serious talk! hehehehe Untuk bulan ni banyak gila kot aku online shopping. First online shopping i buy atas nama kawan and its already one month and half! and HAH! i got nothing, duit pun dah bank in and rabu ni baru dia post sbb semalam dia cakap "barang dari overseas baru sampai semalam" what the lama day aku kena tunggu. I know lah pre order but aku rasa limit paling lama 3 minggu but its already a month and that so menguji kesabaran. Then beli tudung and acah acahlah cakap i will keep this tudung untill my baju arrive! Tapi...... esoknya terus pakai, janji janji chicken poop dengan diri sndiri lol~ then order tudung lagi kat fb than order fake braces and fakebraces baru je order sbb ada promotion, penyabar gila aku tnggu time promotion baru aku beli. Nak tunggu tu jangan cakaplah, memang lama hahahaha. And terfikir, aku ni memang diuji dengan sifat sabar kot so hmphh redha jelahhhhh asalkan barang will arrived soon :D and baju aku rasa banyak gila dah aku order ni, rasanya bila sampai smua mesti rasa Ya Allah banyaknya aku membazir untuk baju baju ni and entah pakai baju tu dua tiga kali je and soon dah lama lama terus tak nampak langsung dah bayang bayang baju tu, entah kena makan tikus pun aku tak perasan. Biasalah manusia, hilang madu sepah dibuang~  alaaa kantoilah aku ni poyo. Alamak okay teringat paper chemistry tadi emmm rasa nak kunyah kunyah all the paper and *censored*  -........- Imagine it 4 month you not study chemist bcs your teacher have some injured during netball and no teacher have been ganti her and now we final exam baru ada cikgu ganti and just belajar chapter 8 pasal garam and chapter sebelum sebelum tu ada ganti cikgu praktikal, Alhamdulillah memanglah alhamdulillah but cara dia ajar no pratically masuk in my otak Y.Y as chapter 8 barulah okay cikgu yang ajar dia and fully faham but it already ended to final exam and yeah teacher you just wait for sure a very gorgeous pretty rareee flying colour from us -.-

NGAP NGAP NGAP NGAP NGAP ALL THE CHEMISTRY PAPER!

 For this year memang terasa kelas aku dipinggirkan, cikgu sejarah kena ganti dgn cikgu praktikal yang official cikgu Kh and baru nak belajar untuk mengajar kitorang sejarah at ppd and rarely masuk our class because busy studying sejarah for learn us and that was totally late as the final exam already hunting us, chemistry problem, kelas yang takde elektrik for this exam (so poor) *ashame*, kitorang yang mnunggu cikgu for getting a paper untuk jawab like wood, stone and etc and cikgu yang msuk lambat boleh pulak cakap "hurry up jawab exam! korang dahlah lambat!" the feeling macam kena baling taik lembu kat muka okay and i just showed some innocent face like shining shining around it and jawab the exam so patiently. But what can i do......... just keep smiling and keep going to get through my life and i hope next year is more more good than this year. Aamiin.